Hoe overschakelen van papieren naar elektronische dienstencheques?

Indien u niet over uw login en paswoord beschikt kan u dat via volgende klink aanvragen bij Sodexo:
https://extranet.dienstencheques-vlaanderen.be/Public/Users/Retrieval Inloggen op de website van Sodexo doet u via volgende link:
https://extranet.dienstencheques-vlaanderen.be/ 1. Ga naar “Persoonsgegevens”
2. Klik op “De gegevens wijzigen“ onderaan de pagina
3. Selecteer “elektronisch” als betaalmiddel
4. Klik op “opslaan”
Kijk bij uw ‘persoonsgegevens’ ook even na of alle andere info correct is. Staat het juiste mailadres erin? Zo kan Sodexo u op de hoogte houden van elke beweging in uw portefeuille.
Alvorens nieuwe cheques te bestellen, dient u één dag te wachten nadat u bovenstaande aanpassing gedaan hebt. Anders riskeert u opnieuw papieren cheques aan te krijgen. Sodexo verwerkt namelijk pas ’s nachts alle wijzigingen.
Kan u ons vervolgens laten weten, rekening houdende met de
eventuele papieren cheques die u nu nog hebt en de prestaties die zullen plaatsvinden, op welk moment de overschakeling zal gebeuren? Indien de aantallen niet mooi zouden uitkomen: een prestatie kan gedeeltelijk met papieren cheques en elektronische cheques betaald worden. Dan moet u ons gewoon even laten weten hoe de verdeling precies is en wanneer de opsplitsing dient te gebeuren.
Hoe zorgt u dat een prestatie op
de juiste gebruikersnummer ingebeld wordt?
Laat ons even weten op welk gebruikersnummer de prestaties van uw thuishulp dienen geregistreerd te worden. We doen de nodige aanpassingen in ons systeem.
Indien er toch nog iets zou mislopen: wij kunnen steeds
ingevoerde prestaties verwijderen en overzetten op een ander gebruikersnummer.
Hebt u nog vragen? Contacteer ons op 011/75.87.94 of via Inharmony@skynet.be Of contacteer uw Inharmony medewerker
Wil je ook graag dienstencheques bestellen? Klik hier